Школа по мери детета

 

Архиве
Превентивне активности за спречавање ширења инфекције
- Редовно прање руку, након употребе тоалета, пре и после одмора, пре и након узимања хране..
- Не додиривати очи, уста и нос неопраним рукама,
- Не размењивати храну и не користити исте чаше и флашице за воду,
- Употребљене папирне марамице и убрусе редовно одлагати у корпе за отпатке,
- Коришћење гелова за суво прање руку када није могуће опрати руке сапуном,
- Одложити прославе и дружења,
- Редовно одржавање личне хигијене.
ОБАВЕШТЕЊЕ ЗА РОДИТЕЉЕ БУДУЋИХ ПРВАКА

Упис деце у први разред основне школе, који традиционално почиње 1. априла, ове године ће, због актуелне ситуације и ванредног стања, почети касније и одвијаће се по новој процедури у складу са дописом Министарства просвете, науке и технолошког развоја број: 610-00-00297/2020-07 од 30.03.2020. године.

У складу са наведеним, обавештавамо вас:

- У први разред основне школе, за школску 2020/2021. годину биће уписана деца рођена од 1.3.2013. године до 28.2.2014. године.

- Уместо уписа, родитељима и другим законски заступницима ће од 1. априла 2020. године бити омогућено да електронским путем искажу интересовање за упис детета у одређену основну школу преко Портала еУправа, на сајту euprava.gov.rs (Исказивање интересовања за упис у основну школу)

- Родитељима који су преко ове услуге исказали интересовање за упис деце у први разред у ОШ „Милоје Васић“, биће по дефинисању уписа од стране Министарства просвете, науке и технолошког развоја, електронском поштом послата нотификација о датуму уписа у школу.

- На Порталу еУправа по дефинисању датума уписа у основну школу, родитељима/другим законским заступницима биће доступна услуга еЗаказивање термина за упис и тестирање.

Напомена: Родитељи и други законски заступници који нису у могућности да електронским путем искажу интересовање за упис детета преко портала еУправа, имаће могућност да то учине телефонским путем

уторком и петком на бројеве телефона062/8038-108   и   062/8038-114

у временском периоду од 10,00 часова до 12,00 часова.

 директор школе, Небојша Трифић с.р.

Дарја Пикон, директорка ОШ „Шеснаести децембар” у Мојстрани и национални координатор UNESCO ASP мреже Републике Словеније, посетила је Београд и основне школе у Калуђерици „Милоје Васић” и „Алекса Шантић” ради успостављања сарадње у циљу подстицања међународног разумевања кроз изучавање историје и културе наших народа.

У пратњи директора Небојше Трифића прошетала је ходницима наше школе, посетила школску библиотеку, разговарала је са запосленима о различитим програмима рада са децом, присуствовала неким часовима млађих разреда и, судећи по њеном осмеху, била је задовољна оним што је видела и захвална на указаном гостопримству. Будући да је по струци учитељица, госпођа Пикон је показала заинтересованост за програм рада и начин реализације часа у млађим разредима, а Виолета Милић била је у прилици да јој представи комплексну методу учења српског језика у првом разреду.

Након посете школи „Милоје Васић”, у просторијама школе „Алекса Шантић” директор Радивоје Миљић је отворио скуп на коме су присутни погледали презентације основних школа „Милоје Васић”, „Алекса Шантић” и „Шеснаести децембар”. На скупу се повела отворена дискусија у оквиру које су се упоређивали стандарди, могућности и искуства у раду школа, као и достигнућа на међународном нивоу.

Дарја Пикон је као национални координатор UNESCO програма придружних школа у Републици Словенији представила основне циљеве тог програма, који обухвата више од 5000 школа из 154 државе. Улога придружних школа у овом пројекту је да представе образовни систем своје земље и да покажу спремност за иновације, експерименте и брзу примену новопонуђених садржаја.

Сарадња која је уговорена подразумева међусобне посете прво наставника, а потом и ученика наших школа Мојстрани, али и посету Мојстраничана нама.

Дарја Пикон је затворила скуп уверавајући нас да само најбоље школе у Словенији припадају мрежи придружних школа UNESCO ASP, јер пружају ширину образовања, стручност, успостављају високе стандарде у настави и представљају пример толеранције кроз хармоничан однос запослених у школи и ученика.
   

 

Print Friendly, PDF & Email