Онлајн недеља
Онлајн недеља (Get Online Week)
кампања коју спроводе телецентри широм европе
кроз библиотеке, школе, невладине организације,
омладинске канцеларије и друге организације и установе
од 26. до 30. марта 2012.
Кампања се организује у више од 50 земаља Европе, Евроазије и Африке и има за циљ да допре до и укључи више од 200.000 људи.
Ове године лансира се интересантан онлајн инструмент за процену знања младих у области пословне примене ИТ-а који истовремено промовише унапређење е-вештина у радном окружењу.
Више о кампањи можете прочитати на сајтовима www.ian.org.rs/OnlajnNedelja и www.getonlineweek.eu
Кампања има за циљ да помогне новим корисницима интернета и охрабри оне који већ познају интернет да у потпуности искористе бројне онлајн програме и услуге који могу унапредити квалитет живота
- Довести људе онлајн (пре свега оне који никад нису користили Интернет)
- Подићи свест опште јавности и кључних актера о значају и добробитима од укључивања у информационо друштво
- Промовисати и повећати коришћење телецентара широм Европе
АКТЕРИ
- телецентри,
- јавне службе
- библиотеке
- невладине организације
- ИТ компаније
- школе и ђаци и студенти широм Европе
а добродошле су и све друге организације и институције које желе да се укључе и организују занимљиве догађаје, тренинге, такмичења како би нагласили кључну улогу ИТ-а у данашњем друштву
ЦИЉНА ПУБЛИКА
Кампања је директно усмерена на људе који су “офлајн”, дакле који не користе интернет.
Подстакните своје садашње кориснике да са собом у телецентар, библиотеку или друго место где је доступно коришћење рачунара и интернета у току ове недеље доведу пар пријатеља који би отпочели своје крстарење Интернетом.
ТЕМЕ
У Србији национални координатор ове кампање је IAN Telecentar, Едукативни одсек ИАН Међународне мреже помоћи (www.ian.org.rs/OnlajnNedelja)
Укључите се у кампању Онлајн недеља !
Први клик – доведите у своје организације особе које никада раније нису користиле рачунар и интернет и уведите их у виртуелни свет,
Клик ка знању – мотивишите ђаке и студенте да трагају за новим знањима путем интернета
Мањине, избегла и расељена лица, особе са инвалидитетом, незапослени – укључите припаднике маргинализованих група у дигитални свет,
Старији сурфери – позовите наше старије суграђане да постану онлајн,
Онлајн жене – укључите жене, посебно самохране мајке у коришћење ИТа.
Онлајн посао – научите грађане, пре свега незапослене како да аплицирају за посао преко Интернета
Онлајн услуге – (нпр.е-банкинг) – све публике