Школа по мери детета

 

Архиве
Превентивне активности за спречавање ширења инфекције
- Редовно прање руку, након употребе тоалета, пре и после одмора, пре и након узимања хране..
- Не додиривати очи, уста и нос неопраним рукама,
- Не размењивати храну и не користити исте чаше и флашице за воду,
- Употребљене папирне марамице и убрусе редовно одлагати у корпе за отпатке,
- Коришћење гелова за суво прање руку када није могуће опрати руке сапуном,
- Одложити прославе и дружења,
- Редовно одржавање личне хигијене.
УПИС ДЕЦЕ У ПРВИ РАЗРЕД  за школску 2020/2021. годину

УПИС ДЕЦЕ У ПРВИ РАЗРЕД  за школску 2020/21. годину почиње  01. априла.2020. године

У ПРВИ РАЗРЕД уписују се деца рођена ОД 1. МАРТА 2013. ДО 1. МАРТА 2014. ГОДИНЕ  

Према допису Министарства просвете, науке и технолошког развоја број: 610-00-00297/2020-07 од 30.03.2020. године упис деце у први разред врши се електронским путем. (преузми допис)

Родитељу/другом законском заступнику деце која су стасала за упис у први разред основне школе за школску 2020/2021. годину од 1.04.2020. године биће омогућено да електронским путем искажу интересовање за упис детета у одређену основну школу на територији Републике Србије преко Портала еУправа.

Родитељима који су преко ове услуге исказали интересовање, биће накнадно достављено обавештење о даљем поступку уписа деце у први разред основне школе.

директор школе, Небојша Трифић с.р.

Школа у природи, као  посебан вид целодневно организованог васпитно - образовног рада школе,  за ученике II-2, II-3, IV-1, IV-2 и IV-3 остварена је на Копаонику у период 24. новембра до 1. децембра 2015. године са  смештајем у хотелу „Србрна лисица“

2015-11-30-Kopaonik-0292015-11-26-Kopaonik-0023У оквиру овог вида педагошке делатности, поред наставе, остварени су и остали видови ваннаставног рада ученика као што су разноврсне активности у слободном времену, самосталан рад ученика, физичко- рекреативне и спортске активности, друштвено- корисне и културно- забавне активности.

2015-11-26-Kopaonik-0011Целокупна организација и реализација програмских садржаја заснована је на непосредном посматрању, уочавању, доживљавању и практичним активностима које подстичу самосталност и стваралаштво ученика.

У реализацији ове наставе максимално су коришћене активне методе и облици рада.

 

Ученици су упознали природне лепоте ове наше планине и уживали на првом снегу.

2015-11-25-Kopaonik-0462015-11-30-Kopaonik-015Обишли су Марков камен, извор Самоковске реке, центар Копаоника, комплекс Конака и хотел „Ртањ”.

У одсуству скијаша  за клискање користили су ски стазе.

Сазнали су које биљне и животињске врсте живе на Копаонику и због чега је  проглашен за Национални парк, којим рудама  је богат овај крај, како се некада живело и радило и по чему је он значајан данас. Поред изобиља нових информација које су научили, ученици су уживали и у слободном времену.2015-11-26-Kopaonik-0004

Највише времена проводили су на свежем ваздуху, у шетњи и играма на снегу. Такође, имали су организоване бројне активности у хотелу за које је била задужена рекреаторка Милка: дискотека, игре без граница, маскембал, такмичења у игрању, певању, цртању…На крају свако дете добило је заслужену диплому за оно за шта се највише залагало , што је научило и за шта је надарено.

2015-11-29-Kopaonik-053Деци су све време биле организоване разне активности, тако да је целокупни боравак на планини био максимално и на најбољи начин искоришћен. После дивно проведених седам дана на планини, вратили смо се у школске клупе, нашим старим школским обавезама.

 

Поред образовног и забавног карактера овог вида наставе, непроцењив је васпитни утицај  боравка у приди који се посебно огледа у:

  • развијању правилног односа ученика према природи (биљкама и животињама),
  • подстицању ученичког интересовања за посматрање, упознавање и доживљавање природе, биљног и животињског света,
  • развијању стваралачких и истраживачких способности ученика, креативности и маште,
  • развијању другарства, колективног начина живота и здравог такмичарског духа,
  • неговању културе живота, рада и понашања у целодневној комуникацији ученика и учитеља као и њихово међусобно упознавање и зближавање.

 

Фото албум по данима можете прегледати на Facebook страници.

24.11.2015.     (https://www.facebook.com/media/set/?set=a.926358774122911.1073741832.163474450411351&type=3)

25.11.2015.      (https://www.facebook.com/media/set/?set=a.926392564119532.1073741834.163474450411351&type=3)

26.11.2015.      (https://www.facebook.com/media/set/?set=a.927397060685749.1073741835.163474450411351&type=3)

27.11.2015         (https://www.facebook.com/media/set/?set=a.927406440684811.1073741836.163474450411351&type=3)

28.11.2015.        (https://www.facebook.com/media/set/?set=a.927879633970825.1073741837.163474450411351&type=3)

29.11.2015.        (https://www.facebook.com/media/set/?set=a.929998707092251.1073741839.163474450411351&type=3)

30.11.2015.        (https://www.facebook.com/media/set/?set=a.930001840425271.1073741840.163474450411351&type=3)

1.12.2015.           (https://www.facebook.com/media/set/?set=a.930002757091846.1073741841.163474450411351&type=3)

 

Print Friendly, PDF & Email