ДА ЛИ ЈЕ ПОТРЕБНО ДОДАТНО ПРИПРЕМАТИ ДЕТЕ ЗА ТЕСТИРАЊЕ?
КАКО ДЕТЕТУ ПРЕДСТАВИТИ
ТЕСТИРАЊЕ ЗА ШКОЛУ?

Не. Све што је детету потребно да би добро урадило тест готовости за први разред већ је до сада требало и да усвоји. Додатна форсирања детета имају само контра ефекат на дете.

Родитељи имају нејасну слику о самом тестирању и сматрају да се тестом испитују само конкретна знања. Зато често и пред само тестирање са децом раде и уче их годишњим добима, месецима у години, именима државе у којој живе…и другим што сматрају да ће бити на тесту. Тиме само доприносе да се детету сасвим побркају недовољно утврђена знања стечена у пар предходних дана па дете и оно што би знало меша са неким недовољно наученим знањима.

Конкретна знања су само један од сегмената теста. Родитељи превиђају да је за тест важна способност логичког закључивања, памћења и способност представљања запамћеног.. Зато је важно не форсирати нова учења у последњим данима пред тестирање

upis-prvaka2

СТАВ РОДИТЕЉА ПРЕМА ТЕСТИРАЊУ ДЕТЕТА

За добар успех вашег детета на самом тестирању од свега је најважнији ваш став према том чину. Родитељ често, некада чак и несвесно преноси сопствена страховања у вези са тестирањем на своје дете. Само дете није свесно значаја уписа у први разред све док му ви као модел понашања не пренесете свој став. Дете може да дође преплашено и заплашено тиме што га чека и да не покаже своје стварне могућности и способности.