Школа по мери детета

 

Архиве

Онлајн недеља (Get Online Week)
кампања коју спроводе телецентри широм европе
кроз библиотеке, школе, невладине организације,
омладинске канцеларије и друге организације и установе
од 26. до 30. марта 2012.

Кампања се организује у више од 50 земаља Европе, Евроазије и Африке и има за циљ да допре до и укључи више од 200.000 људи.

Ове године лансира се интересантан онлајн инструмент за процену знања младих у области пословне примене ИТ-а који истовремено промовише унапређење е-вештина у радном окружењу.

Више о кампањи можете прочитати на сајтовима www.ian.org.rs/OnlajnNedelja и www.getonlineweek.eu

Кампања има за циљ да помогне новим корисницима интернета и охрабри оне који већ познају интернет да у потпуности искористе бројне онлајн програме и услуге који могу унапредити квалитет живота

  • Довести људе онлајн (пре свега оне који никад нису користили Интернет)
  • Подићи свест опште јавности и кључних актера о значају и добробитима од укључивања у информационо друштво
  •  Промовисати и повећати коришћење телецентара широм Европе

 

АКТЕРИ

  • телецентри,
  •  јавне службе
  •  библиотеке
  •  невладине организације
  •  ИТ компаније
  •  школе и ђаци и студенти широм Европе

а добродошле су и све друге организације и институције које желе да се укључе и организују  занимљиве догађаје, тренинге, такмичења како би нагласили кључну улогу ИТ-а у данашњем друштву

 

ЦИЉНА ПУБЛИКА

Кампања је директно усмерена на људе који су “офлајн”, дакле који не користе интернет.

Подстакните своје садашње кориснике да са собом у телецентар, библиотеку или друго место где је доступно коришћење рачунара и интернета у току ове недеље доведу пар пријатеља који би отпочели своје крстарење Интернетом.

 

ТЕМЕ

У Србији национални координатор ове кампање је IAN Telecentar, Едукативни одсек ИАН Међународне мреже помоћи (www.ian.org.rs/OnlajnNedelja)

Укључите се у кампању  Онлајн недеља !

Први клик – доведите у своје организације особе које никада раније нису користиле рачунар и интернет и уведите их у виртуелни свет,

Клик ка знању мотивишите ђаке и студенте да трагају за новим знањима путем интернета

Мањине, избегла и расељена лица, особе са инвалидитетом, незапослени – укључите припаднике маргинализованих група у дигитални свет,

Старији сурфери – позовите наше старије суграђане да постану онлајн,

Онлајн жене – укључите жене, посебно самохране мајке у коришћење ИТа.

Онлајн посао – научите грађане, пре свега незапослене како да аплицирају за посао преко Интернета

Онлајн услуге – (нпр.е-банкинг) – све публике

 

Print Friendly, PDF & Email